Lördag

Igår kväll gick vi ut på puben en sväng och träffade lite kompisar. Alla har börjat universitetet igen så vi ses inte så ofta, så det var kul att kunna mötas upp och ta en öl ihop. Jag och wilf  var inte så krya dock så vi stannade och drack 2 öl och sen gick vi hem.

Idag har jag tvättat lite, städat lite i rummet (försöker hålla det rent :P) och sett film. Get him to the greek. rolig film! jag älskar russel brand :)

Ikväll kommer Angelica. Nästan alla som var på puben igår ska till Sam, så vi tänkte åka dit en sväng och dricka lite vin. ska bli trevligt :)


Min älskling är sjuk och fryser. Så jag sa åt honom att ta på sig min morgonrock.. han ville först inte, men nu lever han i den. han är som en liten nallebjörn :) (och boxare haha)


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0