Poorly :(

Idag är jag hemma och är sjuk. Var tvungen att gå hem runt 12 igår då jag var alldeles skakis, mådde illa och hade världens huvudvärk. Inte speciellt trevligt kan jag meddela. Kunde inte somna igår kväll heller för det kändes som om någon slog mig på tinningen med en hammare. Men efter massa huvudvärkstabletter kunde jag äntligen somna.

Idag mår jag mycket bättre, huvudvärken var kvar då jag vaknade men den börjar sakta men säkert försvinna nu. Har försökt fixa lite grejor då jag ändå är hemma.. så jag har städat upp lite, tvättat lite kläder och diskat (så min käre svärmor är glad då hon kommer hem). Har även hunnit titta på gossip girl, 90210 och how i met your mother. Laddar ner lite filmer på Wilfs dator nu som jag kan titta på.

Nu ska jag slänga in lite mer tvätt och krypa ner i sängen.


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0