Sverige besök

Angelicas käre mor är på besök så jag åkte in till Manchester idag för att luncha och shoppa lite med dom. Vi käkade världens godaste sallad på Café rouge och hade det super trevligt. Sen blev det lite shopping, var väldigt duktig och handlade inte så mycket. ett nagellack, torrshampo och hårmask. Thats it :)

Hade iallafall en supertrevlig dag och förhoppningsvis ser jag dom imorgon också då vi tänkt prova på bikramyoga. Den här gången måste jag fan gå. Men är ltie nervös över hettan och att jag kommer tuppa av :P

Ligger och tittar på the x factor och hejar på mina favoriter :)

Hoppas ni har en bra lördagskväll!


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0