Tidsfördriv

Lovar du att vara ärlig?
- Självklart
Du heter?
- Emelie
Smeknamn?
- esw och em, digsy kallar mig emcat.
Låt som när du är ledsen sörjer till?
- ingen..
Beroende av?
- nikotin, cola light och sällskap.
Vad behöver du mest just nu?
- pengar.. så jag kan göra det jag vill göra med mitt liv.. något mer realistiskt är nog ett bad haha
Vad tror folk om dig?
- Jag tror att dom kanske tror att jag är lite osäker då jag pratar väldigt mycket då jag är nervös och träffar nytt folk. Kanske lite dryg också.
Stämmer det?
- Jag är inte direkt osäker. Ibland är jag rätt blyg då jag träffar nytt folk. Speciellt folk jag vill göra ett gott intryck hos och då pratar jag alldeles för mycket. Jag är väldigt utåtriktad, det är något jag fått av min käre mor. Pratar gärna med allt och alla och vill att alla ska känna sig välkomna.
Vad får du oftast komplimanger för?
- Det är alltid mina ögon.
Vad säger du för att imponera på någon?
- Haha, jag försöker aldrig imponera på någon :P
Hur imponerar man på dig?
- Jag har faktiskt ingen aning. När man pratar en massa olika språk flytande tycker jag är ganska imponerande.. och när folk kan något som man aldrig hade kunnat gissa.
Brukar du skratta för dig själv?
- Jag brukade aldrig skratta för mig själv. Typ när man ser på tv och det är något roligt.. Jag brukade aldrig skratta. Nu asgarvar jag hela tiden.. och när jag tänker på roliga saker ibland :P Jag håller på att bli galen tror jag.
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?
- Nej är ledig torsdag och fredag den här veckan.. Nästnästa helg är jag nog ledig :) Hade du nått du ville göra i helgen? Puss
Från Angelica (angelica, jag höll på att skriva något dumt där, men jag ska försöka avvänja mig att kalla dig det :P)
Var bor du?
- Jag bor i Greenfield, England.
Trivs du där?
- Ja, jag trivs superbra här. Önskar bara att mina nära och kära var närmare dock.. så jag fick se dom oftare.
Äger du några Converse?
- Nej, men jag funderar på att införskaffa ett par, tycker dom är assnygga.
Sprit, cider, vin eller öl?
- Öl! Cider om den inte är alldeles för söt och jag har faktiskt börjat gilla vin.. (vitt, inte rött. usch)
Vad har du för mobil?
- Jag har en iPhone 3Gs
Nästa mål i ditt liv?
- Ta körkortet tror jag. Och hitta ett sätt att plugga upp mina betyg härifrån.
Hur svarar du i mobilen:?
- "Hello"
Vem ringde du senast?
- Angelica
Vad sa den du senast pratade med i telefonen?
- Att jag ska sluta vara sjuk hela tiden typ.
Antal timmar sömn inatt?
- runt 7 tror jag.
Sov du ensam?
- Nope, med wilfyälskling
Brukar du komma i tid?
- Oftast, händer ibland att jag är några minuter sen.. Jag är åtminstone inte lika hopplös som jag var under min skoltid.
När mår du bra?
- När jag får vara tillsammans med människor jag älskar.
När blev du fotad senast?
- Idag, skulle försöka fixa en ny headerbild, men det blåste så mycket så dom var inte så fina :P
Hur känner du dig nu?
- Jag är uttråkad, trött och lite småsjuk.
Vanligaste färg på dina kläder?
- Svart. Men jag försöker köpa kläder med lite färg..
Vad tycker du om fötter?
- Dom är alldeles för stora.
Vad saknar du?
- Jag saknar min familj och mina vänner i sverige.. varje dag!
Favorit dryck på morgonen?
- Cola light (förlåt mamma).. och antingen té eller kaffe. speciellt på jobbet.
När brukar du oftast gå och lägga dig?
- Jag är en nattmänniska, så alldeles för sent. Försöker komma isäng runt 11 under veckodagarna men slutar mest runt 12-1.. på helgerna är jag hopplös.. typ 3-4?
Är du blyg?
- Ibland, beror på situationen..
Sysslar du med någon idrott?
- Nej, önskar jag aldrig slutat spela fotboll. Skulle vilja ha en hobby.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
- hm, svår fråga. Kanske inte kärlek, det tar ett tag för det.. men förälskelse och attraktion helt klart.
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag?
- barnförbjudna saker och kissat utomhus, stående!
Är du nöjd med ditt liv?
- Jag är nöjd. Försöker att inte tänka på vad som skulle kunna vara bättre, utan är glad för det jag har och vet att det finns folk som har det miljontals gånger sämre..
Vad är det värsta du vet?
- Alltså, det finns så mycket saker som stör mig. Falska människor, människor som ljuger, gamla människor som går jätte sakta mitt i vägen så man inte tar sig förbi, folk som går sakta och typ 3 på raden när man är och shoppar, folk som inte har någon ordning på sina barn som springer runt i affärer och är jobbiga etc etc.. läste johannas svar till detta "människor i allmänhet".. ja, jag har svårt för människor :P
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka?
- Alldeles för mycket. Spenderar nästan hela lönen varje vecka. Jag måste verkligen börja spara.
Vad längtar du till?
- 28e oktober då jag får åka hem en helg.
Har du bra vänner och äkta vänskap?
- Ja. Det är det fina med att flytta utomlands. Man upptäcker vilka som är ens riktiga vänner och och vilka som är skitstövlar. Och jag har världens bästa vänner!
Vad är det finaste du fått?
- Jag har fått så mycket fina saker.
Du samlar på?
- Jag samlar inte på någonting.
Vem ringer du när du är arg/ledsen?
- Mamma, alltid mamma. Spelar ingen roll vad det är, hon finns alltid där och gör mig glad. sen wilf såklart också.
Har du strumpor på dig nu?
- yes, svarta strumpor från H&M
Är det okej att gråta?
- Absolut, jag hatar att hålla inne sånt. Man måste få ut sina känslor!
När grät du senast?
- i torsdags.
Bär du glasögon eller linser?
- Jag använder läsglasögon. Denna fråga påminde mig just om att jag måste ta på mig mina. Fick nya igår och glömmer redan bort att använda dom!
Har du piercing?
- nope, är alldeles för feg!
Vill du gifta dig?
- jatack.
Vill du ha barn?
- jepp, ett eller två
Är du bra på att laga mat?
- jag börjar börjar bli lite bättre :P
Är du flygrädd?
- Ja! Jag blev det dock efter jag flyttat till England. Har nog något med att göra att jag nu alltid flyger själv och är livrädd att krascha då jag är påväg hem och inte hunnit träffa någon..
Hur vig är du?
- Haha inte alls.
Vilken är din favoritglass?
- Ben and Jerrys!
Tror du på ett liv efter döden?
- Jag vet inte.. Jag tror inte på någonting egentligen. Men jag hoppas på det för jag vill inte ligga och ruttna.
Bor dina föräldrar tillsammans?
- Nej, dom separerade för typ 16 år sen :P
Vilken ögonfärg har du?
- Blåa
Röker du?
- Ja, tyvärr.
Hur ofta tränar/motionerar du?
- Aldrig, men det måste fan bli ändring på det.
Vad är det viktigaste i livet?
- Familj, vänner och kärlek!


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0