Underbart

Har just duschat och tvättat ansiktet och nu ligger jag och tittar lite på tv innan jag ska sova. underbart :)

Tänkte berätta lite om helgen osv. Har ju inte uppdaterat så mycket.

I lördags kom angelica hit efter jobbet och wilf skjutsade oss till Sam. Där blev det massor av vin och prat och skratt och tvspel osv osv. Kom inte hem förrän klockan 6 på morgonen (och om jag ska vara helt ärlig kommer jag inte ihåg taxi resan hem eller någonting :O)

Något som irriterade mig under kvällen var att jag "var tvungen" att medla mellan ett par som började bråka. Visserligen var jag inte tvungen men jag ville hjälpa då de är mina vänner. Men jag började mest tycka att tjejen var löjlig och visste inte vad jag skulle säga. Hon blev arg för att han tycker kändisar är snygga och att om det är en naken tjej på tvn eller något så blir hon sur om han inte går ut ur rummet. Jag menar hur realistiskt är det? Jag har gett Wilf ett fripass på Scarlett Johanson. Om hon skulle komma upp till honom och villa hångla eller gå hem till henne så hade jag sagt "gå för fan". Men man vet ju att det aldrig kan hända. Så jag förstår inte varför man skulle bli sur för att någon bara drömmer lite.. nej jag vet inte

Var iaf superbakis i söndags. blev popcorn till frukost och mcdonalds till lunch.. jag och angelica låg i sängen och tittade twilight och the o.c. hela dagen :)


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0