Andas ut

Jag kan äntligen andas ut. Igår såg jag att 500 kr försvunnit från mitt konto då jag varit på jobbet. Här händer det ofta att folks kortdetaljer stjäls och det tas pengar från konton. Jag fick såklart panik och ringde till banken. Dom kunde inte se än vad köpet var och vart det var köpt från. Skulle vara tvungen att vänta till imorgon.

När jag kommer hem och pratat klart med min käre mor i telefonen började jag fundera om H&M hade tagit mina pengar från beställningen jag gjorde för dryga 4 veckor sedan. Det stod att kläderna fanns inne i början av oktober och när jag läste deras mail så var det exakt samma summa som tagits från mitt konto igår. Sen läste jag också på hemsidan att dom inte drar pengar förrän kläderna finns inne i shoppen.

Tack gode gud säger jag. Jag hade sån panik att någon hade tillgång till mina privata detaljer och kunde ta pengar från mig.. men det visar sig att lilla dumma jag (som dumförklarat folk idag om att "I havent got enough money to forget that i bought something for £45.. Someone must have stole it from me :O") och så visar det sig att, jo emelie har tydligen visst tillräckligt med pengar att hon glömmer bort att hon köpt något för 500 kr. Smart!


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0