Fucking paint

Jag hade planerat min kväll.
Komma hem från jobbet och flytta möbler, dammsuga och renbädda sängen. ta ett långt bad med min lush badbomb och läsa lite ur min bok och sen krypa isäng och titta på mina tvserier.. men sen kommer jag hem och jävla listerna har inte torkat ordentligt..

Wilf har däremot lovat att göra allt imorgon när jag är på jobbet. hoppas på att allt är klart imorgon :O jag vill ha ett fint och rent rum!

Ska på Ikea på söndag tror jag och införskaffa våran tavla som ska sitta på den röda väggen, vi hade tänkt ha denna;


Har förövrigt haft en skitdag på jobbet och känner mig bara allmänt less. så jag ska titta på lite gossip girl nu och längta tills mitt bad och min renbäddade säng imorgon :P

pusshej


1 kommentarer

Johanna WP

Usch, du måste komma ifrån det där jobbet. Du verkar ha skitdagar mest hela tiden, & så ska det inte vara! Hur gick det med intervjun du var på?



Du får förresten lägga upp bilder på rummet sedan när det är klart :)

Datum: 2010-09-29 Tid: 18:42:20
Blogg: http://ilky.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0