Godkväll

Har haft en underbar skitdag på jobbet med hopplösa kollegor. Det enda dom gör är gnäller och gnäller. Förstår dom inte att det inte hjälper med gnäll? Maskinerna börjar inte funka om man gnäller, tiden går inte fortare om man gnäller, folk blir inte gladare då man gnäller osv. skulle vilja banka vett i dom....

ikväll har jag målat lite (wilf håller på med det sista nu) och sen har jag carol och wilfs pappa tittat på män som hatar kvinnor. Carol har suttit och upprepat vissa fraser om och om igen. hon tycker svenska låter roligt :P

justja, har ju inte berättat. men wilfs mamma och pappa är tillsammans igen. spännande! :P


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0