House-sitting

Imorse var det dags för tandläkarbesök igen. Nu behöver jag inte åka tillbaka förrän om 6 månader för en lite koll. Jag var 3 minuter sen och jag tror han blev arg. För sist jag sa att jag var livrädd för sprutor gav han mig en kräm först så jag inte kände något. Men idag sa han "du klarar dig" och körde in 4 sprutor i käften på mig. Ont som fan gjorde det och sen fram med borren och ont som fan gjorde det också. Skakade under hela proceduren och hela vägen hem. Han lyckades få min tunga bordomnad också så jag läspade och såg helt störd ut. Wilf asgarvade åt mig i bilen och när jag ringde mamma för lite stöd började hon skratta också och sa att jag gjort hennes dag. Ja, tur man roar andra iallafall :P Fick åka hem och vila en stund och vänta tills jag fick tillbaka känseln i tungan. Kände inte för att bita av den på jobbet :P

Nu är vi äntligen i huset vi ska vara husvakt i under februari månad. efter jobbet blev det att packa och sen åka till Tesco och köpa in lite grejor som behövs i huset. NU sitter vi här som 2 nördar med varsin dator. Strax är det dags för Louis Theroux på tv och sen blir det att sova. Blir upphämtad klockan 8.00 på busshållsplatsen nedanför huset. Jag är inte van vid sånt :P


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0