Lush, jeans och cafe rouge :)

Åkte som sagt in till Manchester idag och mötte upp Sari och Angelica. Det blev lite shopping och sen käkade vi på Cafe Rouge. Mys :) Kom hem med lite saker från Lush (som ni kan se ovan), ett par jeans.. FINALLY! behövde verkligen jeans. Hittade ett par från H&M och dom är underbart sköna :) Hatar däremot att köpa jeans. Kan nog vara det värsta som finns. Och sen kom jag även hem med Wilfs födelsedagspresent, och han kan nog förmodligen ha världens bästa flickvän!

Han har inte varit så pjåkig idag heller. Gjorde bacon och ägg mackor åt oss till frukost, skjutsade och hämtade mig på tågstationen och lagade underbar middag åt oss båda. I love it :)

Annars händer det inte så mycket. Har tittat på lite American Idol och snart (efter Match of the day) så hade vi tänkt slänga på en film och mysa i soffan. Imorgon är det städdag (fast det är förvånandsvärt rent här, vi är duktiga :) och sen om vädret tillåter hade jag tänkt försöka mig på en liten springtur :)

Hoppas ni haft en bra dag och kväll :) Vi hörs imorgon!


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0