Värsta dagen på länge

Kan förmodligen ha haft den värsta dagen på länge idag. Var på skitbra humör imorse.. men klockan 9 började en argentur arbetare skrika på mig utan anledning. Jag packade en låda med massa urinar-block. Man är egentligen 2 på det jobbet men jag fick göra det ensam då vi var för lite personal. Det enda denna kvinna behövde göra var att tejpa igen lådan och ställa den på en pall. Jag försökte hålla takten med blocken som kom ut ur maskinen då bordet var litet och om jag skulle hamna lite efter hade dom ramlat ner på golvet. När min låda var full och jag behövde starta en ny fanns inte den här kvinnan där. Så jag lutade mig över bordet för att lägga lådan på en stol tills hon kom tillbaka. 2 block ramlade ut ur lådan och när kvinnan kom tillbaka sa jag "sorry, 2 blocks fell down on the floor". En vanlig människa hade typ sagt okej och plockat upp dom. inte hon, hon skrek. ja skrek "Emelie, if you got up from your fucking arse. bla bla bla bla". "Fan ta det här" tänkte jag. Hon är en argentur-arbetare. Hon ska inte prata med mig sådär. Speciellt inte då jag bad om ursäkt och det var en sån minimal grej. det var 9 på morgonen på en fredag och jag blev flygförbannad. "Anne, I'm fucking sick of your attitude having a go at people all the time. You walked away, I had no where to put the box so dont you start talking to me like that. You need to sort your fucking attitude out.. im sick of you snapping all the time for the tiniest little thing." Då blev hon tyst. Sen innan första rasten frågade jag om Danny skulle åka till cafeet på rasten vilket han ofta gör. han sa ja och jag beställde en macka, tracey hörde mig och beställde en macka och holly hörde henne och beställde en macka. När han kom in på rasten med påsen med mackor så börjar hon skrika åt honom för att han inte frågade henne om hon ville ha en macka. Även fast folk sa till henne att vi frågade honom, så lyssnade hon inte. Han kallade henne "fucking nob" sen gick han och bad ursäkt till henne och så började hon skrika igen. Nästa gång tänker jag gå in till kontoret och be dom att inte ta in henne nå mer. Finns ingen anledning att vara på det humöret :S Sen fungerade inte maskinen som den skulle och alla var superstressade och hade panik och grejor flög omkring och folk skrek åt varandra, och folk stoppade inte maskinen då allt var åt helvette och ja.. kaos helt enkelt. Så jävla irriterande. Sen fick jag ont i ryggen också och stod och grinade på jobbet pga det. Jag tror jag behöver ett nytt jobb ASAP.

Annars idag har jag varit hos frissan och färgat håret, sen lockade hon mitt hår också :) Ser finare ut i verkligheten än på bilden. Sen vart det puben med kompisarna vilket var supertråkigt då vi alla var jätte trötta. Nu ska jag och Wilf se på tv, sen blir det sängen. Manchester imorgon för att shoppa lite. Wilf fyller år i veckan så det blir en present till honom, shoppa upp mitt lush-presentkort och köpa jeans :) Sen luncha med Angelica och Sari tror jag :) Blir mys. Vi hörs imorgon!


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0