Dåligt humör

Förra veckan gick jag in till kontoret och frågade om det var okej om jag inte jobbade på en speciell del av blueloo maskinen tills min rygg blivit helt okej. Det är den delen av maskinen som gett mig diskbråck och om jag går tillbaka och jobbar på den igen så lär jag aldrig bli bra igen. Chris sa att det var helt okej, finns andra jobb att göra. Men idag, säger han åt mig att gå och göra det jobbet. Jag tittar frågande på honom och han säger " det är bara 30 min".. jo jävlar. nästan 2 timmar senare tog jag mig därifrån och hade svinont i ryggen. Tack så hemskt mycket. Nästa gång jag behöver gå till sjukgymnasten kan fan dom betala. Gahr, gjorde mig på dåligt humör.

Var just inne på tesco och shoppade lite innan american idol börjar. och jag blev superglad när jag hittade detta;
SVENSKA SKORPOR! lycka!!

Så intressant är mitt liv just nu. Imorgon blir det middag och drink med Angelica och Sari som kom hem från Florida idag :) blir mysigt!



0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0