Jäkla tandläkare

Första jobbdagen idag.. Visserligen var jag bara där halva dagen eftersom att jag skulle till tandläkaren. Så det gick helt okej :P Carol var hemma från jobbet för att det snöade. Ungefär 3 cm snö låg på backen då jag gick ut genom dörren. Herregud?

Jaja, det gick väl sådär hos tandläkaren. Jag har aldrig haft hål och det var väl kanske på tiden att jag behövde en fyllning.. EN fyllning.. nej men tydligen behöver jag sex stycken. Har haft påbörjade hål i evigheter (så länge jag kan minnas) så jag visste ju att dagen skulle komma. Men dom hade väl kunnat komma olika tider. Har 3 tider bokade för att fixa det nu. Och eftersom att dom är jätte småa hålen och inte djupa alls (han sa att det var tur att jag kom dit nu) så ska det tydligen inte göra så himla ont. Så länge jag slipper den där jäkla sprutan i käften så går det nog bra. För den kräks och svimmar jag utav haha.

Nu är det dags för How i met your mother och nya GREEK!! gud så länge jag väntat på det alltså. Tror det var ungefär ett år sedan säsongsavslutningen var :S


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0