och..

igår sa även min kära svärmor att jag måste sluta vara ledsen. sluta sitta uppe i rummet och bli deprimerad. att antingen så slutar jag få hemlängtan eller så flyttar jag helt enkelt hem. ja, för så enkelt är det tydligen. Varför får jag inte sakna hemma för? Jag vet att jag valde att flytta hit, men jag avsa mig inte all rätt om att få sakna hemma. för det får man väl? ibland undrar jag.. pratade med wilf om det idag, och han sa att det var fel av henne att säga så. han sa att han hade försvarat mig om det inte var för att det skulle bli ett jävla liv om han gjorde det. och att jag ska göra som han.. undvika henne då hon är full. Så nu får jag göra ett schema då jag kan tvätta (då hon är på puben), laga mat (då hon är på puben) osv osv.. blir skitbra det här


2 kommentarer

mamma

Men hur mycket ska du tåla från denna kvinna ??? klart man får sakna hemma... jisses ska jag måsta komma ner och tala om det för henne lr ?? jag blir så fruktansvärt arg...puss älskar dig mest <3 <3

Datum: 2011-03-07 Tid: 20:57:39
fia

herregud, jag skulle inte vilja byta med dig! vilken bitch!

Datum: 2011-03-27 Tid: 22:14:29
Blogg: http://fiaanderssons.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0