Suck!

Vi hinner inte vara hemma en dag utan att Carol börjar gnälla. Hon kommer hem dyngpackad såklart och frågar 
"What have you done today? Have you walked Jack, have you done this and done that, have you contributed anything?"
"Ehm, ive been trying to wash all our clothes today. Folding them up, putting them in drawers."

och sen gick jag ut och gick med Jack. Kan hon sluta dricka? Hon gnäller hela tiden när hon  är full. Vi har varit tillbaka i 24h. Du behöver inte klaga. Fråga din son vad han har gjort idag. Spelat fotboll. Så klaga inte på mig. Jag har faktiskt gjort något som gör att huset blir finare.
Just när jag börjat äta middag är torktumlaren färdig
"Emelie, the dryer is done"
"Im just gonna eat this and them I'm doing it"
typ 3 minuter senare
"I think the dryer is done"
"Yes carol just let me eat this food and then i'll empty it"
och när hon går upp och lägger sig pekar hon på torktumlaren och jag säger
"JAG VET, jag ska tömma den nu! låt mig lägga in tallrikarna diskhon först?"
GAHR!


1 kommentarer

mamma

Men jävla kärring :( herregud vilken människa detta är ....puss älskar dig

Datum: 2011-03-06 Tid: 15:41:25



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0