En sådandär underbar Måndag.

Igår såg jag film med pojkarna och magda i Dalkarlså. Eftersom att supersugen inte fungerade på Roberts dvd vart det Eurotrip istället. Den filmen håller i alla väder alltså! När filmen var slut så insåg vi att det var en brutal åska över oss och blixtarna lyste upp hela huset. Jag var rädd och det utnyttjade Petter och Carlberg som skrämde upp mig. Sen öppnade himlen sig också och det började ösregna. Som tur var så är Gösta en trevlig man som kom och hämtade mig magda petter och carlberg, så vi slapp gå i det dåliga vädret.

Jag förstår mig inte på mig själv. Jag ställer väckarklockan på 06.00 och sedan lyckas jag snooza till.. ja idag klockan 8.10. Jag lyckas alltså somna om även fast jag måste upp ur sängen och springa till väckarklockan på andra sidan rummet och sedan springa tillbaka och lägga mig. Var 9:e minut? Jag är skadad.

Jag tog mig iallafall till skolan med 8.40 bussen och fick sällskap av Oscar som köpte tuggummi åt mig! Iofs var han skylldig mig pengar.. men det var ändå en fin gest. Skolan gick segt. Jag och Beatrice panik gjorde våran pa100 läxa som vi fick för 2 veckor sedan. Gick iallafall bra på mötet men jag känner att jag börjar få lite små panik över projektet. gah. Men det blir nog bra tillslut.

Jag och Beatrice spenderade en stund i studion idag också. Spelade in en till version av Accidentally in love och en ny av I dont wanna miss a thing. Vi är ändå gudarna. Om ni hörde våra låtar skulle ni älska oss för alltid, jag lovar! (även fast vissa inte vågar erkänna det.)

Engelska C'n gick bra. Soffan och jag äger hela skiten (eller?) Vi fick iallafall först och främst komma på frågor till Kanadensaren som kommer på besök på fredag. Spännande. Och sen fick vi skriva om ett speciellt minne. Mycket kul... nja.

Åkte ner med Soffan på stan och shoppade snus åt henne. Sen inhandlade jag mig en pizzasallad som jag käkade på bussen inför jobbet idag. Anlände i Bygdeå 17.02 och jag börjar 17.00.. Fick lite små panik och skyndade mig hit.

Nu sitter jag här och slöar. Har huvudvärk och är inte alls peppad på att jobba. Men vad gör man inte för pengar liksom? Hängde upp min bild under Christophers kärleksbrev han fick av mig också. Så nu kan han se på mig hela dagarna, när jag inte är här. Lyckos han alltså.

Jag måste se till att ta mig till Iksu någon dag i veckan också. Men det blir fan tight. Jobb ikväll, Heroes imorgon, jobb på Onsdag och jobb på Torsdag. Dock ska jag nog kunna pressa in träning innan jobbet på torsdag, eftersom att skolan slutar klockan 12.40. Jag taggar jävel. Jag gillar iksu.

Något som händer ikväll efter klockan 20? hör av er.



1 kommentarer

Mr Snyggsnopp

Förbannat roligt att du glömde magda längst upp!
So suck it

Datum: 2007-10-01 Tid: 23:56:29



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0