Kompledigt UF

Yes, det är namnet på vårat företag. Det var efter många förslag vi kom fram till att det var det här som vi skulle använda. Tydligen dög inte "Maud", "Björkarnas orkester", "Kragh Westins", thunder face", "hair mousse", "om du var en ko skulle jag mjölka dig"  m.m. Jag tyckte dock dom var fina förslag. Behöver ni band till eran firmafest kan ni alltså höra av er till mig, eftersom att jag är VD, manager, marknadsförare osv osv. hur fan ska jag klara allt? Vi tog iallafall bilder på oss idag. Väldigt seriöst.. haha eller inte. Men det blir nog bra!

Nu sitter jag och jobbar. jag är inte taggad alls. och efter jobbet måste jag till Dalkarlså och hämta hem min cykel. Jag tycker inte om att gå i mörkret.. man kan ju liksom bli överfallen. Det finns mycket skumma människor i Dalkarlså.

Jag är hungrig, trött och kissnödig. Yes, då vet ni.



2 kommentarer

jwp

jag tycker att ni skulle ha hetat
"mongon i trikåer"

Datum: 2007-10-03 Tid: 18:12:55
Magda

Ja det är ju så mycket skumt folk i Dalkarså!
Akta korna!

Datum: 2007-10-04 Tid: 10:04:44
Blogg: http://magie.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0