tigerkaka

Igår arbetade jag till klockan 9. Det var väldigt långtråkigt eftersom att jag knappt fick några samtal och jag var ensam. När mitt pass slutade var jag livrädd för jag trodde det var någon utanför som ville mörda mig, och jag hörde konstiga ljud.. och när jag sedan gick ut var det kolsvart och jag hade panik. Men ingen var där och ingen ville mörda mig.. så det gick bra.

Jag gick till Dalkarlså där Robert och Bosse var slöa. Vi såg idol, fredag hela veckan och sen vart jag rastlös. Vi spånade på idéer om vad vi kunde göra och kom tillslut fram till att vi skulle baka. Jag och Robert åkte hem till mig och hämtade ingridienser som pojkarna inte hade. Vilket var ungefär hela receptet. Sen bakade vi våran tigerkaka, som förövrigt var mycket god! Sen var Robert snäll och skjutsade hem mig så jag slapp gå i kylan!

Sov till klockan 1 och det var så underbart att få sova ut för en gångsskull. Dagen har jag spenderat i min säng och sett Gossip girl. Underbart när man upptäcker nya serier!

Idag är dagen då alla får ställa mig en fråga och jag lovar att svara ärligt. Förhoppningsvis utnyttjar ingen detta. Förutom då Petter och Dennis som redan gjort det.

Ikväll blir det kanske Nordmaling om jag har råd. Annars slöerier!

Peace out.


1 kommentarer

johanna

jag sa ju att gossip girl var bra :)

Datum: 2007-10-13 Tid: 17:20:13
Blogg: http://ilky.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0