Torsdag.

Idag redovisade vi om Platons filosofi på kutlurhistorian. Filosofer måste ändå va typ höga dygnet runt. Vilka idéer dom kommer på alltså, speciellt platon!

Jag var hårfärningsmodell idag på dragonskolan. Jennifer och Klara färgade mitt hår. Det vart ljust. Mycket ljusare.. Och jag gillare! Dock kommer det ta ett tag innan jag riktigt har vant mig.

Nu sitter jag och jobbar. Jag vill inte jobba, men så äre liksom. Blir bara här till 8 dock, vilket känns skönt. Sen ska jag förbi Dalkarlså en sväng!

Imorgon är det fredag. Denna efterlängtade fredag! Gud så skönt med helg. Dock har jag typ 10000 saker som måste göras >_<

Resultat av färgning:


4 kommentarer

Sussi

Får jag en puss nu?

Datum: 2007-10-04 Tid: 18:46:00
Sussi

Men hallå?! Du ha ju färgat håret! :]
Jätte snyggt!

Datum: 2007-10-04 Tid: 18:46:52
johanna

jag vill också ha en puss :]

Datum: 2007-10-04 Tid: 20:15:22
Blogg: http://ilky.blogg.se
Anonym

Oh my tjusigt värre!
Du måste kika in min blogg.
Blev faster i dag och lilla Ebba är på bild! :)

Datum: 2007-10-05 Tid: 02:56:26



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0