Utmaningen

Utmanad Jag antar härmed både Anna och Mathildas utmanignar! Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv. Bloggare som blir utmanade ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Bloggaren väljer sex nya bloggare och gör en lista av deras namn. Efter att det är gjort skriver bloggaren en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit utmanade och att de ska läsa ens egen blogg för mer information.

- Jag har ingen koll på någonting. Jag tappar allt. Jackor, nycklar, tvål/schampoo/balsam, hänglås.. You name it! Jag håller inte reda på ngåot.

- Jag har väldigt konstigt humör. Och ja, det är kanske för att jag är tjej (som petter skulle säga), eller ja, jag vet inte.

- Var jag än hamnar och vem jag än hamnar med, så känner denna person en instinkt av att jävlas med mig. Jag tror det är en förbannelse som ligger över mig. Det är alltid någon som jävlas med mig, och jag är såklart jävulskt tacksam.

- Jag sover alltid med sockar på.

- Jag kan inte spara pengar. Det går verkligen inte. Har jag pengar kliar det i mina fingrar och dom måste köpas upp. Jävligt kul såhär lägligt när man ska ta körkortet och grejor.

- Jag biter på naglarna och har gjort det hela mitt liv. Och när jag inte biter på naglarna biter jag på skinnet runt naglarna. Mina fingrar ser inte mumsiga ut.. men såäre..

Jag utamnar härmed Johanna, Jipp, Sebulba


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0