Dag 2

Jobb idag igen. Gick ratt bra. Fick svara i telefonen och ta meddelanden, sortera papper och satta in dom i parmar, lagga brev i kuvert, koka té osv osv.. Skont att fa slippa gora komplicerade saker for ett tag. Dom gjorde inte luktsakerna idag sa jag kom hem med ett ovarkande huvud ocksa, vilket ar skont..

Han som ager stallet har en cool jaguar.. men hans klistermarke forstorde hela coolheten. Jag skrattade nar jag sag det:

Kanns lite dumt att ha ett sadant klistermarke nar man ar over 60 och "kanns" valdigt sofistikerad, om ni fattar vad jag menar.

Jaja.. Har sitter jag och vantar pa Wilf som ar pavag hem. Har just sett The hills och how i met your mother. sparar heroes till imorgon. Vad vi ska gora ikvall har jag ingen aning om. Laga mat och typ slappa framfor en film formodar jag.

Jaja, vi hors


1 kommentarer

Johanna WP

Har du glömt Gossip Girl?

Eller kommer det ens ngt avsnitt av det idag? Såg inget ute på Piratebay imorse iaf.

Datum: 2008-10-07 Tid: 21:05:38
Blogg: http://ilky.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0