Finally friday

Har varit en kaotisk dag idag. Chris skulle inte vara inne idag men hade skrivit en lista med saker jag skulle gora. Han sa att om det var nagra problem kunde jag fa hjalp av Claire som skulle vara inne idag, men hon var hemma med sjuka barn sa jag var ensam inne pa kontoret.

Jag hade lite telefonkontakt med Claire dock sa jag fick den hajlp jag behovde. Har ringt runt till olika foretag for att se nar vi far leverans av saker vi bestallt. Jag har packat ihop provexempel till 2 foretag, skrivit ut adress lappar och bokat transport for paketen, skrivit ut leveranslappar, tagit emot paket, Inforskaffat 3 moppar och hinkar till toaletterna och fikarummet, jag har gjort pappersarbete, samt svarat i telefon osv. Har varit en fullspackad dag men ratt skont ocksa for tiden gick fort.. och jag slutade tidigt idag ocksa :)

Nu sitter jag hemm aoch vantar pa att klockan ska ga. Wilf jobbar och slutar halv 8 och da ska vi ata pa en indisk restaurang. Sen blir det val hem och se film eller nagot, om det inte ar fest nagonstans. Imorgon ska vi in till Manchester och jag ska shoppa. Far lon pa tisdag men ska handla av mina svenska pengar eftersom att jag behover klader. Far forovrigt 3000 pa tisdag. Kommer sitta fint kan jag lova :)

Jaja, finns inte sa mycket att skriva for tillfallet, sa vi hors sen.
Pusshej


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0