Irriterande morgon


Filmen funkade inte igar, sa efter varan mario kart match (som jag vann saklart) sa bestamde vi oss for att sova. Vilket var behovligt for Wilf som varit uppe sen 6 och skulle upp 6 imorse igen..

Vaknade runt 6 av att Carol skallde en massa pa Wilf utan anledning. Jag fattade ingenting.. Han skulle ge mig en hejda puss men hon var forbannad sa han fick knappt gora det :S Somnade dock om efter manga om och men.. Hela min kropp har borjat klia nar jag ar trott sa det tog ett tag att somna om.

Nu ar jag dock vaken. Vantar pa att Wilf ska komma hem (Han kommer om en timma) och vantar pa att nya Greek ska laddas ner. Forbannade sega internet..

Ska nog lagga  mig och lasa en stund nu medans det laddar.
Vi hors. Pusshej


1 kommentarer

Epa und Rolf Solution

Nu JÄVLAR är vi tillbaka. /Epa & Rolf

Datum: 2008-10-01 Tid: 15:25:39
Blogg: http://huggsexa.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0