H&M

Hittade en jacka idag på H&M som jag blev kär i.. Helt underbar. Jag velade fram och tillbaka om jag skulle köpa den eller inte och det slutade med att jag gick ut ur butiken tomhänt. Wilf försökte få mig att köpa den eftersom att jag behöver en jacka men jag fick sådan ångest att jag inte kunde.. Efter det har jag inte kunnat sluta tänka på jackan och ångrar att jag inte köpte den .Haha jag är inte så smart. Jaja, what to do? Jag får helt enkelt vänta tills Jag får jobb. :(


Är den inte helt underbar?
398 kr på H&M i Sverige och 360 kr (£30) på H&M i Manchester.
Ge mig ett jobb nu tack.


1 kommentarer

Annika

okeej :)jo är impad över att ni klarade de, men vad modigt att flytta ner! Är han från England? Jag & min pojke har levt i 2½ år på distans nu, så det är verkligen bevisat att de funkar, även om man smått börjar tröttna på det:P

Datum: 2008-09-11 Tid: 18:19:18
Blogg: http://tuvisen.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0