Nyarsafton 2008/2009

Vi vaknade runt halv 5 eftersom att vi gick isang halv 6 pa morgonen efter att ha sett Changeling. Vi gjorde oss i ordning och gick till the welly med digsy, kev och cooke. Det spelades biljard och fler och fler dok upp. Digsys kompsiar och jon och hans vanner sa vi var val runt 20 st tror jag.

Jon och hans kompisar drog till Oldham, Digsy och hans kompisar drog till pubar i Uppermill och vi traskade till Seans hus dar det var en liten fest. Hangde med alla dar och tog sen en taxi till Church inn dar det nya aret firades in. En full kille spydde pa varat bord och grejor men jag fick min nyars kyss sa jag var glad :)

Efter det drog vi till Sean igen dar vi spelade jag har aldrig, kakade varan middag (klockan 2 pa natten), drack vodka och cola light och hade det allmant trevligt. Sen traskade wilf och jag hem och dackade.

Idag mar vi som fortjanar.. eller jag verkar ma varst for wilf ar pa puben nu medans jag sitter har och tycker synd om mig sjalv. Spenderade hela dagen i sangen och tittade pa "My best friends girl", ett avsnitt av "Ross Kemp on gangs" och The matrix". Ska forsoka borja med min lilla arsresumé grej om jag orkar.. vet inte om det finns sa fruktansvart mycket att skriva men :P

Forovrigt togs det inte mycket bilder igar, vi ar ackligt daliga pa sant.. Sa nagon bild pa min klanning finns inte men.. har kommer de som togs. stal nagra fran hannah ocksa













1 kommentarer

mamma

Vad trevligt ni verkar ha:) speciellt när du å wilf sitter å sover;P puss älskar dej å det var underbart att ha er hemma (L)

Datum: 2009-01-02 Tid: 16:42:33



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0