Utgang


Har sett Sverige England matchen ikvall och jag var valdigt besviken da Sverige forlorade i straffar. Jag som hade tankt ta pa mig sverige trojan och glansa pa puben. skit ocksa!

det blir ingen manchester med lee och ganget eftersom att dom bangade IGEN! jag ar sa javla less pa det nu. dom gor alltid sahar.. och sa sager dom saklart att det inte blir nagot da man redan fixat sig och borjat tagga. idioter

istallet blir det manchester med jon och ganget eftersom att en av dom fyller ar idag. sa vi far iallafall ga ut.
sahar ser jag iallafall ut ikvall (bilden). har pa mig wilfs kavaj jacka.. har ingen jacka sjalv och kofta blir nog for kallt ikvall da vi vantar pa taxin.. sa det far duga haha.

nu vantar jag pa att wilf ska kla sig och bli fardig sa vi kan ga till puben innan taget gar.
vi hors sen!
ha sa kul pa wheels ikvall forresten! pusshej


1 kommentarer

Johanna WP

Jag tycker du var alldeles ypperligt snygg i den där kavajen. Ditt hår är också jättefint.

Datum: 2009-06-29 Tid: 16:35:36
Blogg: http://ilky.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0