Fredag

Har jobbat som en galning hela veckan och varit helt slutkord. tog dock ledigt idag och akte in till manchester for att shoppa. gick runt i timmar utan att hitta nagot, sa det slutade med att jag impulskopte en klannign pa american apparell, som skall baras idag.

klockan 7 drar vi till manchester. det blir utgang med digsy, angelica, jon och hans kusiner. ar nollning sa det ar formodligen javulskt drag ute ikvall. jag ser framemot det. har inte varit ute pa hur lange som helst.. daremot kanner jag att jag formodligen kommer bli dyngpackad pga jobbet i veckan och bristen pa somn. men vem bryr sig liksom haha.

forresten vill jag gratulera mig sjalv och wilf pa varan 18 manaders dag :) vi har dock valt att fira imorgon istallet med god mat, film och mys. det ser jag framemot.. basta 18 manaderna i mitt liv. karlek till wilfen :)

nu ska jag gora mig iordning lite :)


1 kommentarer

mamma

Grattis älskling på eran dag :) puss älskar dej

Datum: 2009-09-25 Tid: 22:30:33



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0