Helgen

I fredags blev det jobb till klockan 6 och sen akte vi hem, wilf sov och jag nordade vid datorn. runt halv 9 kom jon och hamtade oss och vi for upp till "dick clough" (ett falt uppe pa en av kullarna) och drack och satt runt elden med jons flickvan och hennes vanner. det var namligen hannah (jons flickvans) 18 ars dag dagen efter. jag kande mig dock inte riktigt som hemma da dom ar valdigt hogljudda och lite fjortisaktiga. men dom ar iaf trevliga haha.

pa lordagen blev det jobb for min del till klockan 1. sen for jag och wilf in till manchester och jag hade runt 2000 kr att spendera pa klader och skor. kom hem tomhant (!!!!!). vi bestamde oss for att ga pa bio. jag var lite deprimerad sa jag ville se "the time traveler's wife" men wilf ville se nagot annat. sa efter vi kopt vara biljetter sa bestamde vi oss for att se final destination i 3d sa vi kopte biljetter till den. satte oss och sag 15 min av time traveler's wife och sen kopte vi gotta och gick till final destination som var superdalig.. sa vi skulle stannat pa den andra filmen :P

idag har vi sloat. varit forbi wilfs farmor som forovrigt ar supergullig :) sen gick vi till king fischer och kakade. nar vi kom hem var rob och carol fulla och vi satt och pratade om wilf nar han var liten och sen om sverige och vi tog fram atlas och kollade runt pa sverige kartan. nu vill dom flytta till svearike haha :P

jaja, jag kommer vara valdigt trakig i veckan. jobbar 13 h om dagen man-tors.. sa nar jag kommer hem klockan 21 fran jobbet kommer jag ata och sen sova. fyfan vad jag hatar det. men pengar ar pengar liksom.

vi far horas pa fredag helt enkelt (om jag inte slanger in nagot kort inlagg under veckan) da det forovrigt ar min och alsklings 1,5 ars dag :)


1 kommentarer

mamma

Hoppas ni får kul i helgen nu... det kan du behöva efter en helvetes vecka :) älskar dej puss puss

Datum: 2009-09-25 Tid: 09:59:26



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0