Jay Z och Coldplay!

Igar var det ju som sagt dags for Coldplay konsert :) Carol blev dock matforgiftad och lag inne och skrek pa toaletten i smarta pa fredag natt (laskigt) sa jag hade lite panik over om jag var tvungen att ga sjalv.

Efter manga om och men bestamde sig wilf for att folja med mig.. men pa taget in till manchester ringer angelica och ar hur taggad som helst, sa jag skickar wilf till huddersfield for att titta pa fotboll och gar till subway dar angelica jobbar och drar med henne till old trafford cricket ground.

vi kom dit runt 15.45 och inslappet borjade klockan 4. jag var lite nervos over att kommad dit sa sent da jag ville ha bra platser men vi hade tur och hamnade i den korta kon (vilket jag inte riktigt forstar :P) och vi hamnade nara scenen :)

Vi kopte lite dricka och mat och sen borjade forsta bandet white lies spela. dom lat lite som the killers tycker jag.. dom var bra.

Sen kom Jay Z ut pa scenen och publiken oste :) Han var grym live :)

sen var det dags for coldplay och alla blev helt galna :) Dom var sa sjukt bra.. jag ar sa glad att jag anda kopte biljetterna! Chris ar ju som alltid overallt hela tiden, springer runt runt och sjunger som en gud! sen hade dom ett litet skamt med x factor ocksa och vi fick ha en audition och de spelade upp ett klipp med simon cowell och hela grejen.

ah, det var sa bra och jag var och ar sa himla lycklig :) 55000 personer var dar och solen sken och allt var perfekt!

tar en evighet att lagga in alla bilder och filmer fran kameran sa dom kommer upp i nasta inlagg :)

karlek till coldplay!


1 kommentarer

Maggie

Satan vad jag är svartis på dig! ursch ursch! Hoppas du hade riktigt kul! :)

Datum: 2009-09-13 Tid: 20:52:34
Blogg: http://tottiis.bloggspace.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0