Lesslessless

jag erbjod mig att diska idag. eftersom att carol nu ar less pa att vi inte gor nagot har hemma. jag maste bara saga. jag ar hemskt ledsen att jag jobbat hela veckan till klockan 8-9 och varit helt slut nar jag kommit hem. att de sagt att jag borde jobba overtid nar jag kan, men sen blir hon sur da jag inte har orken att diska eller att disken inte ar gjord da jag kommer hem. vad vill hon att jag ska gora egentligen? springa hem pa lunchen diska och da blir hon jatte glad?

iallafall. jag har varit hemma idag och sloat. eller ja, rensat tvatt, tvattat, vikt tvatt och forsokt stada lite i rummet. och nar dom kommer hem ar jag uppe och hamtar disk fran varat rum. da hor jag att hon ar sur och sager "jaha, och vem fan ska diska da? det blir val jag igen!" och jag orkar inte vara trevlig langre.. sa jag sa bara "jag ska diska. jag har sagt att jag ska diska.. okej?" bara for att dom ar ute och super hela tiden. for att hon blir sur nar hon ar full osv. vafan ska man behova sta ut med det for?

forlat. jag ar trott, grinig och vill flytta till en lagenhet omgaende. sa ni far sta ut med mitt gnall helt enkelt!


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0