mandag igen!!

Vi har massa konstiga personer som jobbar hos oss fran argenturen. en kille ar dock ratt skon, han ar trevlig men sjunger valdigt mycket och gillar att dansa och klappa handerna till musiken. det blir lite laskigt efter ett tag..

den andra killen daremot ar jag lite radd for haha. han stirrar, blir jatte arg da nagot gar fel, pratar med sig sjalv. tog med sig ett kort pa han och hans flickvan andra dagen (ingen av oss kanner honom) och gick runt med det och visade oss. jag hade ingen aning om vad jag skulle saga. idag nar jag satt ute och rokte och bet pa naglarna sa han at mig att sluta bita for det gor mina fingrar roda (det ar andra gangen han sager at mig). jag sager att jag inte ar sa himla brydd och jag vet att dom blir roda men det spelar ingen roll. da ser det ut som att han blir skitforbannad pa mig :S

Sen pa sista skiftet sager han till mig igen. jag lyssnar pa min ljudbok och latsas som att jag inte hor honom. (han borde fatta vinken) men da kommer han upp till mig och vinkar framfor ansiktet pa mig och sager at mig att sluta bita pa mina naglar for att dom blir roda. alltsa va? jag sa bara" jag vet!! men det ar mina hander? min hander okej? jag gor vad jag vill med dom!" less pa att han tjatar och ar laskig hela tiden. da blir han arg igen och stormar ivag.

jag hoppas till gudarna att han inte ar inne imorgon.

jaja. wilf ar pavag hem fran uni nu med varsin subway macka :) han ar sjuk stackarn. jag var sur pa honom igar for att han inte hjalpte mig med stadandet och grejor (sen var jag ju pa allmant daligt humor ocksa) men sen inser jag att han har feber och mar skit. stackarn :( sa nu nar han kommer hem ska jag vara en snall flickvan :P

annars hander ingenting. har haft ett litet prat med en viss person och allt kanns sa mycket battre. jag ar less pa att vara arg. och hon betyder anda for mycket for mig for att slanga ivag en vanskap over nagot sadant.

nu ska jag forsoka gora nagot vettig. vi hors :P


1 kommentarer

mamma

Hahaha, ja han verkar konstig ;) inget att bry sig i.. skönt att ni har rett upp saker å ting :) stackars lill Wilfen, ge han en kram från mig..:) å en jätte kram till dig åxå :) puss älskar dej...

Datum: 2009-09-30 Tid: 10:06:54



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0