Stackars mig

Jag har gatt och blivit sjuk, och jag ber till gudarna att det inte ar svininfluensan. Det ar det formodligen inte. Jag har hosta, lite problem med att andas, tapp i nasan och kanns som att jag haller pa att fa feber. Men just nu ligger jag pa 36,5 och dar hoppas jag att jag stannar.

Igar var det ju som sagt Bowling som stod pa schemat. Vi tog 7 taget till Ashton, gick pa ikea och kakade varmkorv (svenska varmkorvar ar sa javla mycket battre!) och sen bar det ivag till Hollywoodbowl :P

Jag Wilf, Kev, Holly, Mark, Hollys syster och hennes karl hamnade pa samma bana medans resten av Hollys kompisar (som alla spelar i hennes fotbolls lag och 90% ar tydligen lesbiska ocksa. inget emot det, bara lite random sadar haha) hamnade pa 2 bredvid oss. Jag borjade med en strike men sen gick det utfor. vi roade oss mest med att byta namn pa varandra till saker vi hatar. :P

Efter bowlingen blev det mat pa nandos.. typ portugisisk kycklingrestaurang. Ratt okej, men inte det basta jag atit. Och sen tog vi en taxi hem. Fick aven se Adam med hans flickvan ocksa. (hans forsta flickvan) och det var sa kul att se :)

har kommer lite bilder (vissa ar skitdaliga for jag rakar alltid trycka bort blixten nar jag ska stanga av den :P) :



Lorraine Lover, Harribo (kev stavade fel saklart), Ant on, legal immigrant (jag saklart) Christiano Ronaldo och Miaj.

Jag hetter ocksa, Ethnic, Zlatan Ibrahimovic osv :P


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0