22-04-2010

Godkvall.
Har haft en okej dag pa jobbet, forutom att karringarna ar sjalviska och skiter fullstandigt i alla andra som jobbar dar. Och sen kom Mr.B (varan chef) och sa till L att hon var tvungen att gora av med sin sopkorg och all skit hon har runt sin plats for det har tydligen  varit moss i fikarummet. Hon blir flygforbannad och borjar skylla pa mig och pete som har ett ratt stokigt bord, men det ar bara for att alla dumpar sina tidningar pa det... och vi horde inte mr.b saga nagot at oss :P det var lite lustigt tycker jag.

Wilf motte upp mig med Jack pa jobbet och gjorde mig sallskap hem :) Vi har just avnjutit middag och jag har tittat pa nya avsnittet av Glee. Nu haller jag pa att tappa ett bad och ska anvanda min nya badbomb fran Lush :) Den luktar honung och mumma. I love it! Och sa hade jag tankt borja lasa en ny bok. Vet dock inte vilken. Far se  vad jag hittar i bokhyllan. Ska lagga in en ny order innan den 30 april fran amazon med massor av bocker.. for jag har gratis leverans tills dess. Blir nog nagra fler Marian Keyes bocker :)

Annars hander ingenting. Imorgon ar det torsdag och det ar jobb som  vanligt. Ska nog kanske spela lite fotboll med Wilf efterat tror jag. Sen pa fredag blir det mys med Angelica. Kanske lite sushi och sen ska vi ga och se Dear John pa bio :) Hoppas den ar bra!

Vi hors sen :)


min nya badbomb "honey bun" :) en pask-limited edition!


2 kommentarer

Johanna WP

Dear John var faktiskt jättedålig!

Datum: 2010-04-22 Tid: 14:32:48
Blogg: http://ilky.blogg.se/
Johanna WP

Äh, jag länkade ju till Torrenten ju. Det fick duga :)

Datum: 2010-04-22 Tid: 20:41:01
Blogg: http://ilky.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0