Fattig

Har kollat på mitt konto efter helgen och insett att jag spenderat alldeles för mycket den senaste tiden. Men det blir väl så då man bor utanför Manchester och har kompisar inne i stan. Men nu måste det bli ändring på det. Jag kan inte gå ut lika mycket längre för jag behöver verkligen spara till spmmaren. Så nu kommer det bli mer tråkiga hemmakvällar. Men det kan bli mysigt det också. Kvalitetstid med älskling och så. Mer filmkvällar och mindre utgång. Tror min lever vill vila ett tag också haha. Puss hej


1 kommentarer

mamma

usch gumman :P

Datum: 2010-04-26 Tid: 10:38:10



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0