Fucking hate mondays!

Forsov mig imorse igen, saklart! Kunde verkligen inte somna igar. Gick och la mig klockan 12. Brukar gora det vanligtvis. Men jag var fortfarande vaken da wilf gav upp och gick ner for att spela xbox och bli trott klockan 2 imorse. Sen var jag vaken till runt 3-4 innan jag somnade. Sa imorse stangde jag saklart av mitt alarm. Perfekt.

Som tur var sa hade vi for mycket personal, och jag fick ga runt lunch for att hinna fixa lite grejor i manchester, da vi ska gora massa overtid i veckan tydligen. Akte in till Manchester och motte upp Angelica. Satte oss pa Pret a Manger, (dom har skitgoda hemmagjorda mackor) och satt pa uteserveringen. Hon oppnade presenter och vi hade det trevligt i solen.

Efter en stund gick en dam forbi med sin man och deras hund. hon stannar, tittar pa oss och sager "jag tyckte val att det var svenska jag horde". Sa dom stod och pratade med oss ett tag. Hon hade varit har manga ar sedan som Au Pair och alskade Manchester. Dom akte hit runt 2-3 ganger om aret och en dag bestamde dom sig att det var sista chansen om dom ville flytta hit. Sa dom salde allt dom agde och nu letar dom hus har. Supertrevliga verkligen, och underbar hund :) Sen var mannen fodd i Umea ocksa. Ratt kul :)

Efter det gick vi och shoppade lite. kopte present till Asa, mamma, ida och lite grejor till mig sjalv. Ska bestalla pappas fran internet hade jag tankt. Sen gick vi och kopte kanelbullar och satte oss och at dom innan jag var tvungen att ta taget hem.

Nu sitter jag har och tittar pa sista halvan av Wipe out da min kare van Robert var med. Vet redan att han vann, men jag tycker det ar sa kul att se honom ramla och flyga av grejor. Jag skrattar sa jag nastan grinar. Sen ska jag lasa innan jag lagger mig tidigt. Kan inte forsova mig igen!!

Jaja, hoppas ni haft en bra dag. Det har iaf jag!

puss och godnatt


1 kommentarer

Angelica

Tack för en härlig födelsedag babe :)

Och du vi får ju leta upp dom där gamlingarna så vi har några att åka på söndagsmiddag hos liksom, höhö

Datum: 2010-04-13 Tid: 21:55:41
Blogg: http://metrobloggen.se/whatever



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0