Godmorgon

Godmorgon kära medmänniskor. Då var man tillbaka på jobbet och här berättas det historier om helgen som gått.. Det planeras även inför nästa helg då det är Valborg. Jag vet att jag är less på att inte fira svenska traditioner och tror att mina svenska vänner känner lite så också. Så carol sa att vi fick ha en brasa på hennes fält på fredag, så det är planen. Ska dock dubbel kolla med henne så hon faktiskt kommer ihåg att hon lovat det :P

hoppas på en lugn och dramafri dag idag och jag kanske till och med får det. Holly kommer ju inte tillbaka förrän nästa måndag, så vi får alla se till att njuta nu :P


1 kommentarer

mamma

vad snäll hon är .... hoppas bara hon menade det å att ni är försiktig med elden :) puss älskar dig

Datum: 2010-04-26 Tid: 10:37:36



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0