Godnatt

Bloggen har matt bra idag, tack vare att jag haft en valdigt lat dag med min pyjamas pa i sangen haha. Men ibland fortjanar man faktiskt sadana dagar. Speciellt da man jobbar varje dag och ar ute varje helg. Helgen slutade inte nykter som jag hade tankt mig. Men den har gangen blev det iallafall inte en tva dagars vilket jag ar valdigt glad over.

Sitter just nu pa amazon.co.uk och forsoker hitta bocker att lasa. jag har last ut alla bocker jag velat lasa.. och dom jag har har hemma nu kanns inte sa lockande for tillfallet. Bara for att de ar av samma stuk som bockerna jag nyss last. Jag behover nagot nytt och frascht. Jag behover nagot intressant, men jag vet inte vad.

Kollar massa Marian Keyes bocker, for dom ar roliga men anda seriosa. Iofs har jag bara last en av hennes bocker, men jag blev kar och vill lasa fler. sen har jag hittat nagra om overnaturlig karlek. Typ som spoken och sa, som tydligen ska vara superbra. Men vi far se vad jag koper. Skulle vilja ha en ljudbok ocksa, som jag kan lyssna pa pa jobbet. Haller pa att ladda ner en marian keyes ljudbok. Men den lar nog ta ett tag, sa jag ska se hur mycket dom kostar pa itunes.

Jaja, nu maste jag sova sa jag orkar med morgondagen. Hade tankt att springa forbi gymmet och kopa gymkort. Men jag insag nyss att jag spenderat alldeles for mycket pengar i helgen, och vet inte om jag har rad med det. Maste ju spara pengar till semestern.. men vill aven vara fit for semester (vilket formodligen kommer vara omojligt).. Men vi far se, jag maste helt enkelt prioritera.. Och min halsa kanske ar viktigare?

godnatt med er.


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0