Good weekend!

Jag och Angelica borjade helgen med att bli sminkade pa chanel i selfridges och fa vara naglar malade. Sen blev det tag till Greenfield dar vi motte upp mina vanner pa The Welly. Under kvallen hade dom nagon lek dar man inte fick dricka samma sak 2 ganger. Sa saklart blev vi ju alldeles for fulla da vi var tvungen att mixa drinkar hela tiden.

Vi akte sen till Uppermill och hangde pa The Commercial. Riktig kul kvall :)

Lordagen spenderades med att ga runt lite i solen och visa Angelica vart jag jobbar och sa. och sen tog vi taget tillbaka till Manchester och kakade tacos hemma hos Daniel. Dar var vi 8 svenskar som ville ut. Och aven fast jag hade tankt aka hem och sova sa blev det utgang for att stotta sari :) Vi drog till Tiger Tiger och dansade och sjong och hade det trevligt. Kakade kebab och gick hem till Daniel och vantade pa taxi hem. Traffade nagra svenskar pa kebabhaket men dom var otrevliga och ville inte prata och sprang typ ivag. Arroganta typer.

Idag ar jag bakis och ligger i sangen. Eller vi var just pa puben och korde pubquiz. Men vi forlorade haha. Kul var det iaf. Snart ar det dags for middag och sen blir det lasa och sova.

Bilder fran helgen kommer upp inom nagra dagar :P Da jag har mer energi.

Pusshej


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0