Hej fina onsdag

Försov mig imorse såklart. Sover typ ingenting längre :S

Vi var och tittade på fotboll igår. Huddersfield - Oldham. Huddersfield vann 2-0 men spelade så jävla dåligt och jag var så himla less och frustrerad. Det är därför jag inte tittar på fotboll. För jag blir alltid alldeles för inne i spelet och tar typ allt personligt haha. Och domaren var en idiot!!! Gahr.

jaja sitter på jobbet och ingen av maskinerna verkar vilja fungera. Och vi som ska jobba över resten av veckan och kanske helgen. Vi får se hur det blir med det :P

jaja ha en bra dag. Vi hörs kanske ikväll då jag kommer hem från jobbet :)


1 kommentarer

mamma

Stackars dig:P du har det inte lätt...<3 <3 puss älskar dig

Datum: 2010-04-07 Tid: 14:57:20



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0