Ikea och Bio :)

Pa lordagen gjorde bacon mackor at Angelica som jag lovat pa morgonen. Vi duschade och gjorde oss iordning och sen tog vi taget till Ashton dar vi motte upp Sari. Vi gick pa ikea och kakade kottbullar, potatis, graddsas och lingonsylt (MUMS!) sen gick vi runt lite och kollade grejor. Jag kom hem med en kaffekopp (eftersom att nagon antingen forstort eller tappat bort den jag hade pa jobbet) och hallon/blabar sylt till min grot.  Vi kopte aven med oss prinsessbakelser och satte oss utanfor tagstationen och mumsade pa dom.

Sen hoppade vi pa taget mot manchester med carol som akte samma tag, och jag och carol motte upp wilf och mick pa victoria station. Vi gick och sag bio. cemetery junction som ar skriven och producerad av Ricky Gervais och Steve Merchant. Den utspelar sig pa 70talet och ar sa jakla brittisk alltsa :P Men skitbra och rolig :) Efter det hade vi tankt kaka mexikanskt pa Chiquitos, men vantetiden for ett bord var 40 minuter.. sa vi hoppade pa taget till Greenfield, fick skjuts av mick till Uppermill dar vi kakade indisk mat pa Shalimar. Supergott! :) Sen blev det taxi hem och jag dackade eftersom jag knappt sovit nagot kvallen innan. Hade rakat satta igang ett alarm klockan 7 pa morgonen vilket inte var sa himla smart.

Nu ligger jag hemma i sangen coh har just tittat pa reprisen av Britains got talent fran igar. Hade tankt ga pa promenad.. men det regnar ute sa jag kanner ingen lust for det. Ska daremot forsoka fixa mitt gymkort imorgon, behover verkligen det nu. Ar alldeles for lat.

Jaja, hoppas ni far en bra dag :)

Tog inga bilder igar heller, forutom en pa Angelica inne pa Ikeas handikappstoalett. sa jag bjuder pa den helt enkelt :)


hur fan klarade jag over ett ar utan den har bruden i detta landet? jag fattar inte :P


2 kommentarer

mamma

Låter som en riktigt trevlig helg :) det har jag åxå haft... solen har skinit på en vinterblek Moncan :P puss älskar dig

Datum: 2010-04-25 Tid: 18:01:21
Angelica

Ja hur fan klarade du dig utan henne, hon ser ju ut som en redig bitch också

Datum: 2010-04-25 Tid: 22:35:43
Blogg: http://metrobloggen.se/whatever



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0