It's not my fucking fault you're in a bad mood!

jobbet idag gick helt okej, forutom att andrew var pa daligt humor pga somnbrist och garna tog ut det over mig. Men olikt alla andra sa star jag inte dar och tar emot.. utan skaller pa honom istallet.

Kollade pa hans "clockcard", och igar hade han klockat ut klockan 01.21 fran fabriken. + jobbat 9 timmar lordag och sondag. jag menar.. okej, starkt gjort att jobba sa mycket. Men omd u ska gora det sa far du fan halla koll pa ditt humor. Du ar en chef. du ska inte sta och kalla folk elaka saker.

Iallafall.. nar jag kom hem var stadning pa schemat. wilf hade varit igang hela dagen och rummet ser mycket renare ut. vi har ett golv! :O jag ska bara plocka upp lite av mina grejor som jag samlat pa mig. Som massa smink och perfymer och allt mojligt.. :P

Nu tankte jag titta pa gossip girl och sen lasa lite.. blir middag da carol kommer hem. vi ska ata tacos :)

puss och kram


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0