Jamie Oliver does.. Stockholm

Jag och Carol har just tittat pa Jamie Oliver does stockholm. Han hangde i Sverige. Plockade kantareller, gjorde gravad lax, blabarsbullar, kakade surstromming, hangde med slottsvakterna och at artsoppa och pannkakor, och sjong helan gar pa kraftskiva och drack alldeles for mycket snaps :P

Det var underbart att se, och hemlangtan ar hemsk just nu. Jag saknar svenska sommaren, jag saknar svenska maten, alla svenska traditioner, alla mina vanner, hela min familj och allt dar hemma. Som tur ar sa far jag faktiskt spendera 2 veckor i Sverige i sommar. Sa lite av den svenska sommaren far jag ta del av. Tack gode gud for det :P

Jag saknar er alla dar hemma iaf, och tanker pa er varenda sekund!


Sahar sag Jamie Oliver ut da han forst kande lukten av surstrommingen. fyfan vad ackligt!


1 kommentarer

mamma

Vi saknar dig åxå å tänker på dig vareviga sekund... du är efterlängtad älskling :) <3 <3 älskar dig puss

Datum: 2010-04-29 Tid: 10:23:13



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0