Laskigt!

Har inte kunnat uppdatera idag for mitt internet pa min mobil har inte fungerat. Men nu ar jag hemma fran jobbet iaf. Har gatt helt okej idag.. forutom att Hilda inte madde bra pa sista rasten. Det var jatte laskigt. Vi kom in i fikarummet efter att ha varit ute en svang och hon sitter dar i stolen, likblek med folk omkring sig som forsokte fa henne att dricka vatten osv. Hon sa att allt snurrade och hon kunde inte halla ogonen oppna. Hon svettades och var supervarm och vi alla trodde hon hade en stroke eller nagot. Hon ar alldeles for gammal for att jobba med oss. Aven fast vi vill ha hon kvar pa jobbet, vill vi att hon ska ma bra. Sa hon maste nog ga i pension snart. Hon ar ju liksom 73 ar.

Hon fick iallafall skjuts hem och ska vara ledig resten av veckan. Hoppas att hon mar battre iaf!

Jaja, nu gor jag ingenting. ska kolla lite the hills, lite glee och bara sloa. Wilf kom forresten hem med lite saker igar och jag blev glad :)


avatar pa dvd :)
och;

och en fin poster till vara nakna vaggar :P vi vill ha en stor tavla fran ikea men dom ar for dyra just nu :P sa den har duger tillsvidare :) jag tyckte den var fin :)


1 kommentarer

Angelica

Gud vilken fin poster, jag kanske stjäl den på fredag ;)

Datum: 2010-04-28 Tid: 23:06:29
Blogg: http://metrobloggen.se/whatever



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0