Paskhelg


Fick ett mms av min pappa haromdagen med ett foto pa min lillasyster som paskkarring. hon ar ju typ sotast i varlden :)

Jag hoppas ni har haft en bra paskhelg.. Det har iaf jag :) Kanns skit dock att behova ga tillbaka till jobbet imorgon. Men thats life liksom :P Har haft en riktig sloar helg, med massa film och tvserier och sangliggande och god mat osv :) precis som det ska vara nar man ar ledig.

Ikvall hander det nog ingenting speciellt. Jag haller fortfarande pa med tvatten. Maste tvatta sangklader och sa. Sen hade vi alla tankt se Grease ikvall. Blev aldrig igar da tvn var upptagen, och sen ville carol se den med oss, sa vi sparade den till ikvall :)

Det underbara med denna helg ar att jag haft telefonen avstangd de senaste 2 dagarna. Sa inga sms, inga telefonsamtal. Bara jag och Wilf.. (och vara datorer.. suck :P )

Jaja, nu ar det dags att gora nagot. Typ slanga in en till tvatt.

Sa vi hors sen :)

Fick btw paskagg igar. Sahar ser de engelska paskaggen ut;

Ett chokladagg och godis pa sidan av. sahar ser alla ut, bara olika sorters godisar. JAG VILL HA SVENSKA PASKAGG :(


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0