Pubrunda

Tanken var att vi skulle pa pubrunda igar, men det blev bara 2 pubar for att de tydligen fatt for sig att hoja aldersgransen pa vissa pubar i omradet. Skumt tycker ja, men inget vi kan gora at det :P Vi kan iaf inte ga till church inn langre, vilket suger :/

Vi borjade pa The Welly. Snackade drack, spelade pa spelmaskinen och hade allmant trevligt. Sedan traskade vi till Uppermill och hamnade pa The Waggon dar vi spenderade resten av kvallen. Tror det var the waggon iaf. Valdigt forvirrande da pubarna ligger vagg i vagg haha. Dar blev det mer snack, mer ol och mer spelande pa maskinerna :P

Vi traskade alla hem ratt tidigt vilket var skont, sa man fick lite somn. Eller ja, jag bestamde mig for att titta pa greys anatomy och sa.. men skitsamma :P

Idag har jag umgatts med Sari. Vi har shoppat lite och bara umgatts.. Kort runt i Manchester och tittat pa saker och sa :) Hade valdigt trevligt!

Nu hade jag tankt titta pa lite project runway och sen blir det nog att lasa, eller titta pa Grease som jag kopte at Wilf igar :P hoppas ni har en bra paskhelg, med massa paskgodis och sa. Sjalv har jag inget paskagg.. for paskaggen i england ar skitdaliga. Nagon som kanner for att skicka ett svenskt paskagg fyllt med choklad och saltlakrits. feel free :)

Pusshej


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0