Sondag..

Idag har jag en san dar trakig dag. Kanns som att jag ska tillbaka till jobbet imorgon sa jag har forsokt ta vara pa varenda minut jag har :P Fast sen kommer jag pa att jag ar ledig imorgon ocksa och kan andas ut lite :)

Har tvattat och tvattat och tvattat idag. Och forutom att tvatta sa ar att titta pa 2 cds av min oc box det enda jag astadkommit idag :P

Carol haller pa med sunday roast, sa det ska vi avnjuta ikvall, ska aven titta pa  nagot program "jonathan creek?" dom sager det ar bra, men jag ar lite skeptisk. och sen hade jag och wilf tankt titta pa Grease :)

Hoppas ni har en underbar dag :)
puss



0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0