Spoiled Rotten


Jag och Carol sag just ett program pa tv om bortskamda barn. Barn som far sina tander utslitna for att dom har ruttnat av alla sotsaker mammor gett dom, 5 aringar som vager 65kg for att mammor matar dom med onyttigheter, och vuxen portioner men vagrar inse att det ar nagot fel.

Jag blir tokig nar jag ser sant har. Att behova slita ut mjolktanderna pa barn for att dom ruttnat? dom ska falla ut av sig sjalv! varfor ge dom 4-5 klubbor om dagen, varfor lata dom ata chokladkaka hela tiden och varfor borstar dom inte deras tander??

Sen mamman som sa att hon inte alls gav sin stora 5aring for mycket mat. Under 2 timmar fick han 2 bitar chokladkaka, en skal med flingor och mjolk tackta av bar, och sen en stor tallrik fisk och potatismos. Visst lite av det var ju faktiskt nyttigt.. Men storleken pa portionerna :O Det var knapp sa att jag skulle kunna ata allt.

England ar ett javla skitland om man tanker efter.
Nu hade jag tankt borsta mina tander och aldrig mer dricka cola light haha.

Godnatt


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0