Torsdag

Imorgon är det fredag. Jag längtar som tusan efter helg. Även fast jag fått för mig att det var onsdag idag, så har veckan varit äckligt lång. Ikväll ska jag städa och tvätta för jag får besök av 3 svenskar, och då kan det inte se ut som det gör hemma hos oss :P ska nog spela lite fotboll med Wilf om vädret tillåter oss.

fick även höra att Hilda mår okej och att hon har öroninflammation. Så ingen stroke eller något sådant. Men jag hoppas hon mår bättre snart iaf :)

ha en bra dag :)


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0