Trakmans


det har har jag hallit pa med idag och jag stinker av apelsin. urs och fy haha.

Jag har ju en rolig pojkvan. Han ligger och sover. har sovit sen klockan 4 tror jag och kommer nog sova hela natten. Han satt uppe hela natten igar och gjorde klart sitt uni-arbete. trevligt trevligt. sa jag far sitta har och prata med mig sjalv och fraga hur min dag har varit osv. Lar nog lagga mig valdigt tidigt for att jag ar uttrakad.

Tankte bestalla hem nagra bocker nu tror jag. Sa jag har nagot att gora under mina hemmakvallar som jag tankt ha framover :P


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0