Dag 30 - Ett sista ögonblick.

Har tyvärr ingen bild på detta men en sång.



Igår på jobbet började den här låten spelas på radion och helt plötsligt började det snöa massor. Och det var då jag kände att "fan, nu är det jul!" Har gått runt och kännt att det är jobbigt och stressigt och man ska hinna med så mycket. Men just då.. när den här låten spelades och snön föll utanför så kände jag bara. Fan va kul. Nu är det jul! Jag är klar med köpen och nu tycker jag att veckan ska skynda sig att bli över så jag får kramas med mamma och morgan.

Det var ett underbart ögonblick av lugn för mig. Låter kanske jävligt konstigt för er :P

Tack gode gud, nu är den här utmaningen över :P Den har varit kul men jag är glad att den är över :P


1 kommentarer

mamma

Den låten har den inverkan på en :) man blir lugn och harmonisk :) och jag längtar tills vi får kramas åxå <3 <3 puss älskar dig

Datum: 2010-12-20 Tid: 08:18:05



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0